06 November 2012

Lotit.

Më kot këmbëngul.
Jo nuk të lë të lirë.
Do të qëndrosh aty, të kam mbërthyer fort me qerpikë. Kafaz i kam bërë për ty.

Ti nuk kërkon vetëm lirinë tënde.
Ti je shkrepëtima e parë e një stuhie.
Kur ti bie nuk pushoj dot më. Mos e lejo të ndodhë kjo. Nuk kam fuqi për një stuhi sot, një stuhi lotësh.
Boll është nata gri, mbuluar me re të zeza shiu.
Të kam burgosur i dashur lot.
Të lutem të qëndrosh aty ku je bashkë me shokët e tu.
Kam nevojë të jem e qetë këtë mbrëmje.
Kam nevojë të buzëqesh.
Kam nevojë të mos mendoj.
Kam nevojë të kem qetësi.
I dashur lot, buzëqeshja do më ngroh fytyrën, kur stuhia jote dimërore, do dëshirojë të lindë.
Më vjen keq, sot nuk do ketë stuhi. Qëndro aty ku je.
Sot kam diell natën.
Buzëqeshja do e shkëlqejë këtë natë e ëndrrat ngjyra do t'i japin.
Bëj gjumin e ëmbël, kafazin e qerpikëve, jo s'ta hap, je ende i burgosur.

Natën e mirë stuhi, sot e ke pushim. :)

© Erjola Kola

Fotografia nga : Lori Photography

No comments:

Post a Comment