24 April 2013

Për një fillim të ri.

Je lodhur së menduari që asnjë gjë nuk të shkon ashtu siç duhet?
Të bën pesimiste ideja që asnjëherë nuk do arrish të shkosh atje ku dëshiron?
Ke frikë të nisësh të ecësh në një rrugë të re, sepse të tmerron ideja e së panjohurës?
Të tremb rruga e re, edhe pa e ditur se mund të jetë më e mirë sesa e vjetra?

Ke frikë nga frika?

Dua të të tregoj diçka.
Për çdo njeri, një fillim i ri, nuk është aspak i lehtë.
Përkundrazi fillimet e reja duam t'i shmangim mesa të mundemi, të përpiqemi t'i largojmë nga vetja dhe të mos lodhemi asnjëherë të ecim me hapa të sigurt në rrugën e vjetër por të njohur për ne.

E reja është burim frike.
E vjetra dhe e njohura është shpesh siguri dhe dëshirë për vazhdimin e së njëjtës rrugë .
Çdonjëri nga ne tmerrohet kur i duhet të rinisë gjithçka nga e para, kur i duhet të kërkojë në zemrën e tij të gjitha forcat dhe kurajon e mjaftueshme, për të hedhur këtë të bekuarin hap.
Nuk ka njeri që i pëlqen të rikthejë faqen në jetën e tij dhe me grimcat e mbetura të fillojë të kërkojë një rrugë të re me dëshirë.
Përherë ka frikë, madje do çuditesha nëse nuk kemi frikë të rifillojmë.

E rëndësishmja është të jemi ne më të fortë se frika jonë.

Të zgjohemi çdo mëngjes me dëshirën e madhe për të pushtuar botën.
Të ecim në rrugët e jetës të shoqëruar më ëndrrat tona.
Të flemë në darke, duke falenderuar që ishim dhe një ditë më shumë, e duke buzëqeshur, të urojmë që do të ndjekim të njëjtin ritual si çdo ditë.....edhe nesër.

Pavarësisht herëve që do jemi të detyruar, të rifillojmë, na duhet të jemi çdo herë të lumtur, që po na falet një NESËR.
Jeta të falet vetëm njëherë, merr ngjyrat më të bukura dhe bëje një kryevepër....nuk ka asnjë rëndësi sesa faqe do kthesh e do grisësh...
Nje libër perfekt nuk ekziston, bëje një libër origjinal! :)

© Erjola Kola (qershor 2011)

2 comments:

  1. vertet qe jemi te lodhur por per nje fillim te ri ja vlen te besh gjithcka (E)

    ReplyDelete
  2. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. AGIMI, pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe ishte e mundur qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, ne fakt pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri, 3 muaj me pas u fejuam dhe u martuam, nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr DAWN në emailin e tij: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete