02 April 2013

Unë buzëqesh...

Unë buzëqesh... për t'i dhënë ngjyra jetës sime.
Unë buzëqesh... për te ndriçuar ditën time.
Unë buzëqesh... për të shndritur fytyrën time.
Unë buzëqesh... për të zbukuruar qënien time.
Unë buzëqesh... për të mbushur zemrën time me optimizëm.
Unë buzëqesh... për të shpërndarë lumturi në zemrat e atyre që dua.
Une buzëqesh... për të falur forcë dhe kurajo atyre që adhuroj.
Une buzëqesh... për të marrë forca te eci përpara.
Une buzëqesh... për t'i treguar vështirësive që nuk më thyejnë dot.
Une buzëqesh... për të thënë që nuk kam frikë.
Une buzëqesh... për të dashuruar jetën.
Une buzëqesh... për të ndjerë paqe.
Une buzëqesh... për të mos qarë.
Une buzëqesh... për të harruar.
Une buzëqesh... për të larguar mërzinë.
Une buzëqesh... për të mbajtur larg pesimizmin.
Une buzëqesh... për të trembur ''të këqiat''.
Une buzëqesh... për t'i dhënë ''seriozitetin'' tim të ëmbëlsuar jetës.
Une buzëqesh... për të qënë serioze...(sipas mënyrës sime! )

Une buzëqesh... sepse është gjëja që di të bëj më mirë.
Une buzëqesh... sepse më bën të ndjehem më mirë.
Une buzëqesh... sepse më shkon.
Une buzëqesh... sepse dukem bukur.

Une buzëqesh... sepse e adhuroj të buzëqesh...!!!!


© Erjola Kola

3 comments:

  1. me fjalet e tua ti zemer te ben te buzeqeshesh :) (E)

    ReplyDelete
  2. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. AGIMI, pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe ishte e mundur qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, ne fakt pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri, 3 muaj me pas u fejuam dhe u martuam, nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr DAWN në emailin e tij: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete